PISTIKHÜBRIID


TULEKUL – UHIUUS TUCSON PLUG-IN HYBRID

Uhiuus Tucson Plug-in Hybrid on varustatud jõulise ja ökonoomse jõuülekandesüsteemiga. Süsteem põhineb kolmanda põlvkonna 1,6-liitrisel T-GDi Smartstream-mootoril. Selle kõrval on 66,9 kW elektrimootor, mille suurim pöördemoment on 304 Nm, ning 13,8 kWh liitiumpolümeeraku. Koos pakuvad bensiinimootor ja elektrimootor suurimaks võimsuseks 265 hj ja suurimaks pöördemomendiks 350 Nm.

Pistikhübriidsüsteem kompromissitu sõidu jaoks

Uhiuus Tucson Plug-in Hybrid on varustatud aktiivse õhuklapiga, mis reguleerib õhu sissevõttu sõltuvalt mootori jahutusvedeliku temperatuurist, sõiduki kiirusest ja muust. Selle funktsiooni eesmärk on minimeerida õhutakistust ja maksimeerida kütusesäästu.

Aeglasel kiirusel sõites annab uhiuuele Tucson Plug-in Hybridile jõudu ainult elektrimootor, mille tulemuseks on vaikne sõit ja kütuse mittetarbimine. Juhid saavad asjakohast nuppu vajutades lülituda soovi korral ümber ka täiselektrilisele sõidule, lõigates kasu üle 50 km* suurusest täiselektrilisest sõiduulatusest. Varustatuna 7,2 kW pardalaaduriga, saab Tucson Plug-in Hybridit laadida elektrisõidukite kiirlaadimisjaamas või spetsiaalse koduse laadimisseadme abil.

* Ettevõttesisene WLTP hinnang.

 

Tänu kõrgepingeaku nutikale asukohale kere all jagub Tucson Plug-in Hybrid salongis küllaldaselt avarust ja tagaistujad saavad nautida 955 mm jalaruumi. Samal ajal on pakiruum eelmise Tucsoniga võrreldes tunduvalt suurem, mahutades pagasit 558 liitrit (+9%), kui istmed on üleval, ning lausa 1737 liitrit (+15%), kui istmed on kokku klapitud.

Uhiuus Tucsoni pistikhübriid on saadaval luksusliku Premium- või sportliku N Line-varustusega.

Pistikhübriidsüsteem kompromissitu sõidu jaoks

Uhiuus Tucson Plug-in Hybrid on varustatud aktiivse õhuklapiga, mis reguleerib õhu sissevõttu sõltuvalt mootori jahutusvedeliku temperatuurist, sõiduki kiirusest ja muust. Selle funktsiooni eesmärk on minimeerida õhutakistust ja maksimeerida kütusesäästu.

Aeglasel kiirusel sõites annab uhiuuele Tucson Plug-in Hybridile jõudu ainult elektrimootor, mille tulemuseks on vaikne sõit ja kütuse mittetarbimine. Juhid saavad asjakohast nuppu vajutades lülituda soovi korral ümber ka täiselektrilisele sõidule, lõigates kasu üle 50 km* suurusest täiselektrilisest sõiduulatusest. Varustatuna 7,2 kW pardalaaduriga, saab Tucson Plug-in Hybridit laadida elektrisõidukite kiirlaadimisjaamas või spetsiaalse koduse laadimisseadme abil.

* Ettevõttesisene WLTP hinnang.

Tänu kõrgepingeaku nutikale asukohale kere all jagub Tucson Plug-in Hybrid salongis küllaldaselt avarust ja tagaistujad saavad nautida 955 mm jalaruumi. Samal ajal on pakiruum eelmise Tucsoniga võrreldes tunduvalt suurem, mahutades pagasit 558 liitrit (+9%), kui istmed on üleval, ning lausa 1737 liitrit (+15%), kui istmed on kokku klapitud.

Uhiuus Tucson Plug-in Hybrid on saadaval alates 2021. aasta kevadest. Võta ühendust oma lähima edasimüüjaga, kes saab sulle teada anda, millal on võimalik sõidukit eeltellida või proovisõidule registreeruda.

Töölaua versioon