UUS HÜBRIID-JÕUÜLEKANDESÜSTEEM ÖKONOOMSEMAKS JA JÕULISEMAKS SÕITMISEKS

Dünaamiline tandem turboülelaaduriga otsesissepritsega bensiinimootorist ja akutoitel elektrimootorist viib uue Santa Fe Hybridi kütusesäästlikkuse uuele tasemele. Kõike seda ilma, et peaksid akut laadima või oma sõiduharjumusi muutma. Hübriid vahetab sujuvalt elektrimootori ja tavapärase mootori vahel, kasutades mõnikord mõlemat korraga.

Jõuline elektrimootor

Naudi elektrilist kiirendust. 44,2 kW elektrimootor pakub suurt pöördemomenti ja tõhusust. Kohaltvõtt on muljetavaldav.

Liitiumioon-polümeeraku

Võimsa 1,49 kWh aku suurepärased laadimis- ja tühjenemisomadused suurendavad nii elektri jõul läbitavat sõiduulatust kui ka energia salvestamist.

 

Uus 6-käiguline automaatkäigukast

Hiljuti väljatöötatud 6-käiguline automaatkäigukast tagab eelkäijaga võrreldes täiustatud jõuülekande ja suurema kütusesäästu.

Ruumisäästlik uus platvorm

Tänu uuele platvormile asub akudepakk kaassõitja istme all, pakkudes rohkem ökonoomsust ilma salongi või pakiruumi mahtu vähendamata.

 

Energiavoog

Täishübriid vahetab sujuvalt oma bensiini- ja elektrimootori vahel. Tugeval kiirendamisel või ülesmäge sõites töötavad elektri- ja bensiinimootor paralleelselt, et maksimeerida kiirendust ja minimeerida kütusekulu. Auto aeglustamisel elektrimootori abil laeb regeneratiivpidurdamissüsteem akut. Akus salvestatud energia toidab seejärel elektrimootorit, et aidata taas kiirendamisel, mäest üles sõitmisel ja aeglaselt sõitmisel.

Töölaua versioon