TUNNETA EMOTSIOONI

Me lihtsalt ei valmista autosid, me pakume tunnetust. Hyundai ainulaadne disain ning jõudluse elemendid avardavad meie klientide võimalusi. Võid valida suure jõudlusega sõiduki, mis avaldab muljet niihästi maanteel kui ka võidusõidurajal, või sportliku auto, millel on sportlikud disainielemendid ja mis samuti pakub täiustatud jõudlust.

N

Sõitmine ei peaks olema igav. Ja N ei ole seda kunagi. Tere tulemast suure jõudlusega N-i maailma! Nihuta piire ja avasta, kui palju lõbu saab rooli taga olla. N on välja töötatud selleks, et pakkuda vapustavat kurvide läbimise võimekust koos tavapärase sportauto juhitavusega.

 

Kurvidiferentsiaal

See pakub ainulaadse nüanssiderohke kogemuse. See on Hyundai poolt spetsiaalselt disainitud ja välja töötatud, et pakkuda võimalikult suurt sõidunaudingut, säilitades samal ajal stabiilsuse, kasutades selleks pidureid kurvi sisenedes ja sellest väljudes.

 

 

Igapäeva sportauto

Jõudlus ei pea tulema mugavuse arvelt: N-mudelite varustuses on Hyundai oma klassi parimad ühenduvus- ja turvafunktsioonid meeldivaks ja ohutuks sõitmiseks.

 

 

Võidusõiduks valmis

Vii ta sõitma – kas linna või rallirajale. N-mudelid mitte ainult ei näe sportlikud välja, vaid pakuvad sellist jõudlust, mis ei jää tähelepanuta.

 

 

 

i20 N

Innustatud rallivõitjast i20 Coupe WRC-st, toob uhiuus i20 N võidusõidujõudluse sinu igapäevaellu ja adrenaliinisööstu sinu vereringesse.

Väga võimsa 204 hj 1,6-liitrise turbo GDi mootoriga on uhiuus i20 N sama jõuline kui ralliauto, millel ta põhineb. Autol on 18-tollised kergmetallveljed ülitõhusate Pirelli P-Zero rehvidega ning WRC-st inspireeritud katusespoiler.

Kiirendus 0 -> 100 km/h vaid 6,7 sekundiga, tippkiirus 230 km/h.

Veermikku on tugevdatud parema juhitavuse tagamiseks erinevates ilmastikutingimustes. Uue i20 N esivedrustus on varustatud tugevamate tugikuplite ja puksidega, asendatud on spiraalvedrud ja amortisaatorid, et tagada mugavus ka sportliku sõidustiili korral.

Dünaamilistest omadustest on varustuses mehaaniliselt piiratud libisemisega diferentsiaal (m-LSD), viie sõidurežiimiga N Grini juhtsüsteem, stardiabi, pöörete sobitamisfunktsioon madalamale käigule lülitamisel ja nõlvaltstardiabi.

ROHKEM INFOT I20 N KOHTA

i30 N

Alates auhinnavõitja i30 N esitlusest oleme teinud tõsist tööd, et muuta suurepärane toode veelgi paremaks. Lähtudes meie ülimenukast i30 N TCR ralliprojektist saadud kogemusest ja motiveerituna meie entusiastliku kogukonna tagasisidest, sisaldavad peamised jõudluse täiustused märg-topeltsiduriga 8-käigulist käigukasti (N DCT) koos käiguvahetuslabadega roolil, paremat võimsust ja pöördemomenti Performance-paketile ning kergeid sepistatud valuvelgi.

i30 N on saadaval 2-liitrise T-GDI bensiinimootoriga, võimsusega 280 hj. Suurim pöördemoment on 392 Nm. Maksimumkiirus: 250 km/h.

N kergistmete ja 19-tolliste sepistatud valuvelgede abil säästetud kaal annab parema jõudluse ja juhitavuse erksamaks sõidukogemuseks.

ROHKEM INFOT I30 N KOHTA

i30 Fastback N

Oma kaarja silueti ja lauge katusejoonega on i30 Fastback elegantne iludus. Sarnaselt luukpäraga sõsarmudelile on uued LED-esituled ja esivõre, samuti jõudlus ja nutikad tehnoloogilised uuendused välja töötatud selleks, et pakkuda teel maksimaalset sõidumõnu. Tasakaalustades ralliraja sõidudünaamikat ja toorest jõudu mugavusele suunatud igapäevase töölesõidu võimalusega, on i30 Fastback N tõeline sportauto igaks päevaks. Kindel ja ideaalselt tasakaalustatud stiilne viieukseline kuum kupee tagab puhta elegantse adrenaliinilaksu.

i30 Fastback N on saadaval 2-liitrise T-GDI bensiinimootoriga võimsusega 280 hj. Suurim pöördemoment on 392 Nm. Maksimumkiirus: 250 km/h.

N kergistmete ja 19-tolliste sepistatud valuvelgede abil säästetud kaal annab parema jõudluse ja juhitavuse erksamaks sõidukogemuseks.

KONA N

Esmakordselt töötasid Hyundai N divisjon ja Hyundai disainikeskus koos, et arendada välja SUV keretüüp, luues toote, mis esindab selgelt võimsat kohalolekut ja sõidulusti. Uhiuus KONA N ühendab endas värskelt turule toodud KONA kaasaegse disaini ettevõtte jõulise ja dünaamilise N-mudelite stiilikeelega.

Jõuallikaks on 4-silindriline DOCH T-GDI bensiinimootor suurima võimsusega 280 hj ja pöördemomendiga 392 Nm. Varustusse kuulub 8-käiguline topeltsiduriga automaatkäigukast.

Dünaamilistest omadustest on varustuses elektrooniliselt kontrollitav vedrustus ja stabiilsuskontroll, elektrooniliselt piiratud libisemisega diferentsiaal (e-LSD), suure jõudlusega pidurid, N Power Sense Axel, N Grini juhtsüsteem, elektriline roolivõimendi (MDPS) ja käiguvahetuslabad roolil.

Rasketes tingimustes tagab parema sõitmise veojõukontrolli režiimi valik (lumi, sügav lumi, muda, liiv).

 

N LINE

Iseloomulike disainielementide ja täiustatud jõudlusomadustega N Line avardab veelgi meie klientide valikuid. Jagades jõuülekandesüsteemi oma Hyundai õdede-vendadega, on N Line’i mudelid silmapilk äratuntavad tänu eristuvatele disainielementidele. Kõrvuti laia valiku sportlike disainielementidega pakub N Line veelgi suuremat jõudlust. Naudi täiustatud jõuülekandesüsteemi ja spetsiaalselt häälestatud vedrustuse kooskõla väljalaskesüsteemi helide taustal.

 

i10 N Line

i10 N Line on dünaamiline ja jõuline. Kõrvuti mitmesuguste luksuslike disainifunktsioonidega, mis on innustust saanud ralliautodelt, pakub see sportlikumat sõiduelamust koos võimsa 100-hobujõulise turbomootori ja 172 Nm pöördemomendiga (4500 p/min).

 

AVASTA MUDEL

i20 N Line

Sellel mudelil on võidusõidust inspireeritud esiosa ja energiline tagaosa. Stiilsed kahevärvilised veljed annavad talle dünaamilise sportliku välimuse. Kolmesilindriline 998 cm3 Turbo GDI mootor on disainitud parema sõidukogemuse saamiseks. Oma 120 hj ja uue 48 V kerghübriid-tehnoloogiaga reageerib see tagasihoidlik mootor paremini ja pakub veelgi võimsamat väljalaskesüsteemi heli.

AVASTA MUDEL 

i30 N Line

Selle disaini on mõjutanud i30 N-i jõudlus. Külgavadel on eraldiseisvad tiivad, mis parandavad aerodünaamilist sooritust. Uue i30 N Line‘i varustuses on eksklusiivsed 18-tollised veljed ja Michelini sportrehvid.

Saadaval kolme mudeli tüübina: luukpära, universaal ja viieukseline kupee. Veelgi dünaamilisemaks sõitmiseks on nii luukpära kui ka laugpära tuunitud vedrustuse ja rooliga.

Mudelitel on 1,5-liitrine T-GDI Turbo bensiinimootor koos 48 V kerghübriid-tehnoloogiaga ja 7-käiguline DCT-automaatkäigukast. Suurim võimsus 159 hj.

AVASTA I30 HATCHBACK N LINE    AVASTA I30 WAGON N LINE    AVASTA I30 FASTBACK N LINE

Tucson N Line

Tucson N Line ühendab endas äärmiselt dünaamilise disaini ja täiustatud ühenduvuse autospordist inspireeritud N Line’i stiili ja hoiakuga. Sellel on elektrooniliselt kontrollitud vedrustus, mille kohanduv summutustehnoloogia pakub sõites täiendavat paindlikkust. See reageerib kiiremini ja tugevamalt nii kere liikumisele kui ka rooli keeramisele.

 

AVASTA MUDEL

KONA N Line

Esmakordselt on dünaamiline autospordist inspireeritud N Line-varustus nüüd saadaval ka uuele KONA-le. Piisab ühest pilgust, et tunda kirge, mille meie disainerid on istutanud sportlikumasse stiili. KONA N Line‘i sportliku 1,6-liitrise T-GDI bensiinimootori suurim võimsus on 198 hj ja suurim pöördemoment 265 Nm. See on saadaval sujuva käiguvahetusega 7-käigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga (DCT) ja nelikveolisena.

AVASTA MUDEL

 

Töölaua versioon